Dodatki na portala,konkursy,instrukcje - Onet.pl portal Remont auta Apteka w żorach Jkaie gry erotyczne Intergracja brak prądu jollyseven.com karta graficzna ASUS AH3450 512MB DDR2 dr Olechowski - wykład III pomóż zrobić mi filmik kobieta zwariowana |
Dodatki na portala,konkursy,instrukcje - Onet.pl portalta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW.ta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW. I niestety uda³o sie wmówiæ ludziom ¿e to referendum to tylko przepychanka miêdzy dwoma partiami. ta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW. I niestety uda³o sie wmówiæ ludziom ¿e to referendum to tylko przepychanka miêdzy dwoma partiami. Nie, to by³a przepychanka miêdzy Waltz a Guzia³em. ta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW. I niestety uda³o sie wmówiæ ludziom ¿e to referendum to tylko przepychanka miêdzy dwoma partiami. Nie, to by³a przepychanka miêdzy Waltz a Guzia³em. Gdyby nie jego akcja Guzia³a z referendum, GW w kilku sprawach nie ocknê³a by siê nigdy. Szkoda, ¿e ceny biletów utrzymaj± siê na tym samym poziomie. Dla mnie to klêska. Je¿d¿ê do centrum coraz rzadziej i kiedy ju¿ naprawdê muszê. Karta miejska to dobre dla tych, którzy codziennie je¿d¿± do pracy. Pojedyncza przeja¿d¿ka za cenê 4.40 to jest zgroza naprawdê - na pewno nie zachêca do korzystania z komunikacji miejskiej i porzucenia samochodu, a rowerem nie sposób jechaæ wieczorem na koncert czy do teatru, lub na inn± imprezê. Pojedyncza przeja¿d¿ka za cenê 4.40 to jest zgroza naprawdê - na pewno nie zachêca do korzystania z komunikacji miejskiej i porzucenia samochodu. Samochodem wychodzi taniej? Nie wydaje mi siê. Pojedyncza przeja¿d¿ka za cenê 4.40 to jest zgroza naprawdê - na pewno nie zachêca do korzystania z komunikacji miejskiej i porzucenia samochodu. Samochodem wychodzi taniej? Nie wydaje mi siê. W pojedynkê samochodem mniej wiêcej tyle samo, ale we dwie osoby to ju¿ zdecydowanie bardziej siê op³aca. Tylko, ¿e nie ka¿dy ma samochód. YS7A ta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW. I niestety uda³o sie wmówiæ ludziom ¿e to referendum to tylko przepychanka miêdzy dwoma partiami. Nie, to by³a przepychanka miêdzy Waltz a Guzia³em. Gdyby nie jego akcja Guzia³a z referendum, GW w kilku sprawach nie ocknê³a by siê nigdy. Szkoda, ¿e ceny biletów utrzymaj± siê na tym samym poziomie. Dla mnie to klêska. Je¿d¿ê do centrum coraz rzadziej i kiedy ju¿ naprawdê muszê. Karta miejska to dobre dla tych, którzy codziennie je¿d¿± do pracy. Pojedyncza przeja¿d¿ka za cenê 4.40 to jest zgroza naprawdê - na pewno nie zachêca do korzystania z komunikacji miejskiej i porzucenia samochodu, a rowerem nie sposób jechaæ wieczorem na koncert czy do teatru, lub na inn± imprezê. Mam nadziejê, ¿e siê utrzymaj±, bo mia³y znów podro¿eæ od stycznia przysz³ego roku... My¶licie ¿e bufetowa czego¶ siê nauczy? Na naszym Walnym te¿ "nie by³o kworum" pomimo, ¿e statut jest w tym punkcie niezgodny z prawem. I czy co¶ ich nauczy³o ? Ta sama maæ, te same metody dzia³ania. Podwy¿ki i kombinacje by³y i bêd± dopóki nie wyrzuci siê ich na ¶mieci. ta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW. I niestety uda³o sie wmówiæ ludziom ¿e to referendum to tylko przepychanka miêdzy dwoma partiami. Nie, to by³a przepychanka miêdzy Waltz a Guzia³em. Gdyby nie jego akcja Guzia³a z referendum, GW w kilku sprawach nie ocknê³a by siê nigdy. Szkoda, ¿e ceny biletów utrzymaj± siê na tym samym poziomie. Dla mnie to klêska. Je¿d¿ê do centrum coraz rzadziej i kiedy ju¿ naprawdê muszê. Karta miejska to dobre dla tych, którzy codziennie je¿d¿± do pracy. Pojedyncza przeja¿d¿ka za cenê 4.40 to jest zgroza naprawdê - na pewno nie zachêca do korzystania z komunikacji miejskiej i porzucenia samochodu, a rowerem nie sposób jechaæ wieczorem na koncert czy do teatru, lub na inn± imprezê. Mam nadziejê, ¿e siê utrzymaj±, bo mia³y znów podro¿eæ od stycznia przysz³ego roku... Od stycznia ma siê podobno pojawiæ bilet 75 minutowy w cenie normalnego czerwonego za 4.40, co trochê u³atwi jazdê z przesiadkami, a ten 40 minutowy nie zawsze mi starcza³. Obecne ceny biletów to dla mnie klêska. Bardzo ¿a³ujê, ¿e GW nie zosta³a odwo³ana. Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 z³. Licz±c tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 z³. Cena ma pozostaæ po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków... Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 z³. Licz±c tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 z³. Cena ma pozostaæ po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków... A jak kto¶ je¼dzi dwa do trzech razy w tygodniu ? W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani s± ci mieszkaj±cy na krañcach Warszawy, gdy¿ bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum. Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 z³. Licz±c tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 z³. Cena ma pozostaæ po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków... A jak kto¶ je¼dzi dwa do trzech razy w tygodniu ? W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani s± ci mieszkaj±cy na krañcach Warszawy, gdy¿ bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum. Ale z drugiej strony, obni¿ka cen biletów musia³aby siê wi±zaæ z obciêciem siatki po³±czeñ. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobi³o, gdyby metro je¼dzi³o co 15 minut, a autobus do centrum by³ raz na godzinê. Mo¿e bezrobotnym by to nie przeszkadza³o, ale pracuj±cym, ucz±cym siê i studiuj±cym w znacz±cy sposób by utrudni³o ¿ycie. Co¶ za co¶. Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 z³. Licz±c tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 z³. Cena ma pozostaæ po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków... A jak kto¶ je¼dzi dwa do trzech razy w tygodniu ? W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani s± ci mieszkaj±cy na krañcach Warszawy, gdy¿ bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum. Ale z drugiej strony, obni¿ka cen biletów musia³aby siê wi±zaæ z obciêciem siatki po³±czeñ. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobi³o, gdyby metro je¼dzi³o co 15 minut, a autobus do centrum by³ raz na godzinê. Mo¿e bezrobotnym by to nie przeszkadza³o, ale pracuj±cym, ucz±cym siê i studiuj±cym w znacz±cy sposób by utrudni³o ¿ycie. Co¶ za co¶. E tam, przecie¿ bilety posz³y w górê i jednocze¶nie czêstotliwo¶æ jazdy metra zmala³a, a co do siatki, to skasowano kilka po³±czeñ, wiêc nie do¶æ, ¿e p³acisz wiêcej, d³u¿ej czekasz i je¼dzisz w wiêkszym t³oku. Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 z³. Licz±c tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 z³. Cena ma pozostaæ po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków... A jak kto¶ je¼dzi dwa do trzech razy w tygodniu ? W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani s± ci mieszkaj±cy na krañcach Warszawy, gdy¿ bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum. Ale z drugiej strony, obni¿ka cen biletów musia³aby siê wi±zaæ z obciêciem siatki po³±czeñ. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobi³o, gdyby metro je¼dzi³o co 15 minut, a autobus do centrum by³ raz na godzinê. Mo¿e bezrobotnym by to nie przeszkadza³o, ale pracuj±cym, ucz±cym siê i studiuj±cym w znacz±cy sposób by utrudni³o ¿ycie. Co¶ za co¶. E tam, przecie¿ bilety posz³y w górê i jednocze¶nie czêstotliwo¶æ jazdy metra zmala³a, a co do siatki, to skasowano kilka po³±czeñ, wiêc nie do¶æ, ¿e p³acisz wiêcej, d³u¿ej czekasz i je¼dzisz w wiêkszym t³oku. O ile w tê stronê mo¿na to jako¶ wyt³umaczyæ (inflacja, wszystko dro¿eje), to nie s±dzê, ¿eby zadzia³a³o w drug± - obni¿± nam ceny biletów i jednoczesnie zwi±ksz± czêstotliwo¶æ Zdecydowanie najtaniej wychodzi bilet 90-dniowy za 250 z³. Licz±c tylko dwa przejazdy dziennie - po 1,40 z³. Cena ma pozostaæ po nowym roku, przynajmniej dla warszawiaków... A jak kto¶ je¼dzi dwa do trzech razy w tygodniu ? W sumie obecna cena biletów jak zwykle uderza w bezrobotnych i ubogich, gdzie najbardziej poszkodowani s± ci mieszkaj±cy na krañcach Warszawy, gdy¿ bilet 20 minutowy nie starcza im na przejazd do centrum. Ale z drugiej strony, obni¿ka cen biletów musia³aby siê wi±zaæ z obciêciem siatki po³±czeñ. Nie wiem, czy dobrze by nam zrobi³o, gdyby metro je¼dzi³o co 15 minut, a autobus do centrum by³ raz na godzinê. Mo¿e bezrobotnym by to nie przeszkadza³o, ale pracuj±cym, ucz±cym siê i studiuj±cym w znacz±cy sposób by utrudni³o ¿ycie. Co¶ za co¶. E tam, przecie¿ bilety posz³y w górê i jednocze¶nie czêstotliwo¶æ jazdy metra zmala³a, a co do siatki, to skasowano kilka po³±czeñ, wiêc nie do¶æ, ¿e p³acisz wiêcej, d³u¿ej czekasz i je¼dzisz w wiêkszym t³oku. O ile w tê stronê mo¿na to jako¶ wyt³umaczyæ (inflacja, wszystko dro¿eje), to nie s±dzê, ¿eby zadzia³a³o w drug± - obni¿± nam ceny biletów i jednoczesnie zwi±ksz± czêstotliwo¶æ Jak ³atwo ludzie siê godz± na to wszystko i jak sobie t³umacz±, ¿e inflacja, ¿e to, ¿e tamto, a mo¿e po prostu z³e zarz±dzanie. A jak by³o z kosztami za wywóz ¶mieci? Okaza³o siê w koñcu, ze to by³ ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie mo¿e byæ z kosztami biletów. Jak ³atwo ludzie siê godz± na to wszystko i jak sobie t³umacz±, ¿e inflacja, ¿e to, ¿e tamto, a mo¿e po prostu z³e zarz±dzanie. A jak by³o z kosztami za wywóz ¶mieci? Okaza³o siê w koñcu, ze to by³ ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie mo¿e byæ z kosztami biletów. Bilet na 3 miesi±ce na nieograniczon± liczbê przejazdów to 250 z³. Czyli nieca³e 3 z³ dziennie - dla mnie to jest kwota absolutnie nie zawy¿ona i do przyjêcia. Licz±c codzienne dojazdy do pracy, wypady do sklepów, kina, znajomych... W zasadzie to wychodzi, ¿e jakby siê miasto nie spina³o, to kupê kasy do tego mojego podró¿owania dok³ada. Jak ³atwo ludzie siê godz± na to wszystko i jak sobie t³umacz±, ¿e inflacja, ¿e to, ¿e tamto, a mo¿e po prostu z³e zarz±dzanie. A jak by³o z kosztami za wywóz ¶mieci? Okaza³o siê w koñcu, ze to by³ ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie mo¿e byæ z kosztami biletów. Bilet na 3 miesi±ce na nieograniczon± liczbê przejazdów to 250 z³. Czyli nieca³e 3 z³ dziennie - dla mnie to jest kwota absolutnie nie zawy¿ona i do przyjêcia. Licz±c codzienne dojazdy do pracy, wypady do sklepów, kina, znajomych... W zasadzie to wychodzi, ¿e jakby siê miasto nie spina³o, to kupê kasy do tego mojego podró¿owania dok³ada. A ja nie je¿d¿ê do pracy. P³aciæ 250 z³ ¿eby sobie podjechaæ dwa przystanki, albo raz na tydzieñ pojechaæ do centrum to nie ma sensu. Niestety bilet 20 minutowy nie starcza, ¿eby dojechaæ metrem z Natolina do Centrum. A 40 minutowym te¿ z przesiadk± w pewne miejsca nie sposób dojechaæ ¿eby zmie¶ciæ siê w czasie. Im kto bli¿ej mieszka od centrum , tym ma lepiej. Jak ³atwo ludzie siê godz± na to wszystko i jak sobie t³umacz±, ¿e inflacja, ¿e to, ¿e tamto, a mo¿e po prostu z³e zarz±dzanie. A jak by³o z kosztami za wywóz ¶mieci? Okaza³o siê w koñcu, ze to by³ ukryty podatek, a nie rzetelnie wyliczone koszty. Podobnie mo¿e byæ z kosztami biletów. Bilet na 3 miesi±ce na nieograniczon± liczbê przejazdów to 250 z³. Czyli nieca³e 3 z³ dziennie - dla mnie to jest kwota absolutnie nie zawy¿ona i do przyjêcia. Licz±c codzienne dojazdy do pracy, wypady do sklepów, kina, znajomych... W zasadzie to wychodzi, ¿e jakby siê miasto nie spina³o, to kupê kasy do tego mojego podró¿owania dok³ada. A ja nie je¿d¿ê do pracy. P³aciæ 250 z³ ¿eby sobie podjechaæ dwa przystanki, albo raz na tydzieñ pojechaæ do centrum to nie ma sensu. Niestety bilet 20 minutowy nie starcza, ¿eby dojechaæ metrem z Natolina do Centrum. A 40 minutowym te¿ z przesiadk± w pewne miejsca nie sposób dojechaæ ¿eby zmie¶ciæ siê w czasie. Im kto bli¿ej mieszka od centrum , tym ma lepiej. Bez przesady, jak kto¶ mieszka w centrum i chce przyjechaæ na Ursynów to ma tak samo daleko. A jak mieszka na S³u¿ewie i chce pojechaæ na M³ociny to ma jeszcze dalej. Incydentalne korzystanie z us³ug zawsze jest dro¿sze ni¿ abonamentowe. Ale od stycznia ma byæ bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to ju¿ chyba powinno wszystkich usatysfakcjonowaæ. "(...)od stycznia ma byæ bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to ju¿ chyba powinno wszystkich usatysfakcjonowaæ." Jak to usatysfakcjonowaæ??? Po pierwsze dopiero od stycznia te zmiany i tak naprawdê dziêki akcji referendum, a 75 minutowy bilet i tak jest w cenie obecnego czerwonego za 40.40 wiêc cenowo nic siê nie zmienia, natomiast dwa z³ote mniej za kartê to jest ¶mieszne. Natomiast gdy kto¶ chce np. podjechaæ 2 przystanki, a to zaledwie s± 3- 4 minuty to i tak musi kasowaæ 20 minutowy za 3.40 -o tym nie pomy¶lano. [/list] "(...)od stycznia ma byæ bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to ju¿ chyba powinno wszystkich usatysfakcjonowaæ." Jak to usatysfakcjonowaæ??? Po pierwsze dopiero od stycznia te zmiany i tak naprawdê dziêki akcji referendum, a 75 minutowy bilet i tak jest w cenie obecnego czerwonego za 40.40 wiêc cenowo nic siê nie zmienia, natomiast dwa z³ote mniej za kartê to jest ¶mieszne. Natomiast gdy kto¶ chce np. podjechaæ 2 przystanki, a to zaledwie s± 3- 4 minuty to i tak musi kasowaæ 20 minutowy za 3.40 -o tym nie pomy¶lano. [/list] Ludziom to naprawdê trudno dogodziæ. 3,40 za 20 minut - ¼le. 4,40 za ponad godzinê - te¿ ¼le. Karta na 3 miesi±ce za 250 z³ - bardzo ¼le, a jak taniej to ju¿ w ogóle ¶miech na sali. A jak kto¶ chce podjechaæ 2 przystanki to co? Ma mieæ za darmo? Za darmo mo¿e siê przej¶æ. Albo przejechaæ rowerem - do 20 minut veturilo jest za darmo. "(...)od stycznia ma byæ bilet 75 min w cenie obecnego 40 min i to ju¿ chyba powinno wszystkich usatysfakcjonowaæ." Jak to usatysfakcjonowaæ??? Po pierwsze dopiero od stycznia te zmiany i tak naprawdê dziêki akcji referendum, a 75 minutowy bilet i tak jest w cenie obecnego czerwonego za 40.40 wiêc cenowo nic siê nie zmienia, natomiast dwa z³ote mniej za kartê to jest ¶mieszne. Natomiast gdy kto¶ chce np. podjechaæ 2 przystanki, a to zaledwie s± 3- 4 minuty to i tak musi kasowaæ 20 minutowy za 3.40 -o tym nie pomy¶lano. [/list] Ludziom to naprawdê trudno dogodziæ. 3,40 za 20 minut - ¼le. 4,40 za ponad godzinê - te¿ ¼le. Karta na 3 miesi±ce za 250 z³ - bardzo ¼le, a jak taniej to ju¿ w ogóle ¶miech na sali. A jak kto¶ chce podjechaæ 2 przystanki to co? Ma mieæ za darmo? Za darmo mo¿e siê przej¶æ. Albo przejechaæ rowerem - do 20 minut veturilo jest za darmo. Ludzie nie uno¶cie siê od razu emocjami, tylko czytajcie ze zrozumieniem. - 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisa³, ¿e chce te dwa - 3 przystanki je¼dziæ za darmo, ale np. za 1.50, a co do rowerów, to nie wszyscy s± pe³nosprawni, ¿eby korzystaæ z tego dobrodziejstwa. - 4.40 od stycznia nowego roku to jeszcze 2 miesi±ce oczekiwania na zmianê, a przez ten czas obowi±zuje bilet jednorazowy za 4.40, a 40 minutowy nie zawsze wystarczy by dojechaæ do celu. - Kartê na 3 miesi±ce warto wykupywaæ gdy siê systematycznie korzysta z komunikacji miejskiej, a nie sporadycznie. - a taniej - co Go¶æ mia³ na my¶li??? te 2 z³. od stycznia, zamiast 100 - 98 z³???? ta podwy¿ka to jak zaproszenie na referendum w sprawie odwo³ania HGW. I niestety uda³o sie wmówiæ ludziom ¿e to referendum to tylko przepychanka miêdzy dwoma partiami. Najpierw szeroki ruch spo³eczny i nadzieja na aktywn±, obywatelsk± zmianê, a potem jak w ka¿dej rewolucji przejmuj± ten ferment najbardziej bezwzglêdne, cyniczne i partykularne si³y, w tym wypadku politycy. Telewizja te¿ zrobi³a swoje, a ludzie chyba przestraszyli siê tego, ¿e jak pójd± zag³osowaæ, to im gêbê pisowca doklej±. Ja g³osowa³am za odwo³aniem GW choæ kompletnie nie anga¿uje siê politycznie po ¿adnej stronie( Nie trawiê ani PO z ich przystawk±, ani Pisu, ani Palikota ani dawnej nomenklatury SLD ) i strasznie mi przykro, ¿e ca³a para tak szerokiego ruchu spo³ecznego posz³a w gwizdek. Zastanawiam siê te¿ na przysz³o¶æ w jaki sposób wy³aniaæ naprawdê kompetentnych kandydatów na prezydenta miasta - ludzi z wizj± i charyzm± jak± mia³ kiedy¶ np. Starzyñski. GW jak dla mnie to zwyk³a szara urzêdniczka bez ¿adnej charyzmy ale mam wra¿enie, ¿e chcia³a uchodziæ za ¿elazn± lady, a tu siê okaza³o, ze trzeba siê otworzyæ do ludzi i ws³uchiwaæ siê w ich potrzeby, w ich bol±czki dnia codziennego, a tak¿e braæ pod uwagê inne opinie ni¿ w³asne przekonania. - 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisa³, ¿e chce te dwa - 3 przystanki je¼dziæ za darmo, ale np. za 1.50, Jest te¿ druga strona medalu. 1,50 mo¿e nie pokrywaæ kosztów dystrybucji biletów, systemu kontorli i dodoatko przewozu osób. Mo¿e zwyczajnie dla ZTM osoba incydentalnie podje¿d¿aj±ca 2 przystanki jest nierentowna. - 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisa³, ¿e chce te dwa - 3 przystanki je¼dziæ za darmo, ale np. za 1.50, Jest te¿ druga strona medalu. 1,50 mo¿e nie pokrywaæ kosztów dystrybucji biletów, systemu kontorli i dodoatko przewozu osób. Mo¿e zwyczajnie dla ZTM osoba incydentalnie podje¿d¿aj±ca 2 przystanki jest nierentowna. Za to rentowne s± premie dla urzêdnków ratusza ( ok. 850 ty¶). - 3.40 za przejazd 2 przystanków to nonsens i nikt nie napisa³, ¿e chce te dwa - 3 przystanki je¼dziæ za darmo, ale np. za 1.50, Jest te¿ druga strona medalu. 1,50 mo¿e nie pokrywaæ kosztów dystrybucji biletów, systemu kontorli i dodoatko przewozu osób. Mo¿e zwyczajnie dla ZTM osoba incydentalnie podje¿d¿aj±ca 2 przystanki jest nierentowna. Za to rentowne s± premie dla urzêdnków ratusza ( ok. 850 ty¶). Premie w bud¿etówce s± wkalkulowane w umowy. Jak zreszt± w wielu innych zak³adach pracy. Robienie z tego pokazówki jest bez sensu. W zasadzie to wychodzi, ¿e jakby siê miasto nie spina³o, to kupê kasy do tego mojego podró¿owania dok³ada. Miasto do czegos doklada? Czlowieku, zrozum ze nikt ci do biletu niedoplaca (chyba ze jestes bezrobotnym) bo jak by niepatrzec to sa pieniadze ktore wczesniej odebrano w formie przeroznych podatkow. Jesli dokladaja do biletu 3/4 bo komunikacja jest nierentowna to bdb. Wiekszosc tych podatkow jest marnowana na bezsensownych urzednikow w dublujacych sie kompetencjami urzedach ktore jesli juz musza cos sensownego przygotowac to zlecaja to zewnetrznym wykonawcom. |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Dodatki na portala,konkursy,instrukcje - Onet.pl portal Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||